Brand, azaz a márkás szerverek garanciális előnyei
Az Ön kosara üres!
Üdvözlöm! Kérem lépjen be vagy regisztráljon új fiókot!

Brand, azaz a márkás szerverek garanciális előnyei

Írta: Blog 2014 Február 25 .

Server garancia szolgáltatásNapjainkban nyilvánvaló tény, hogy amikor márkás terméket vásárol, a logót és a marketingköltségeket fizeti meg. Ez az oka annak, hogy sokszor az ismert márka klasszisokkal drágább, mint az ismeretlen márkájú, vagy éppen utángyártott termékek. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy utóbbi rosszabb minőségű vagy kevésbé értékes, tény azonban, hogy minden területen, így az informatikában is megvannak a brand előnyei.

A nagy márkanevek, mint például a Dell is egyik legfontosabb és éppen ezért talán első helyen említendő előnye a világszerte kiépített értékesítői- és szervizhálózat, valamint a kiterjedt szakértő csapat, amit 7/24-es online segélyszolgálat, illetve a szerződés függvényében állandó helyszíni jelenlét is megerősít.

Igaz ugyan, hogy a márkás szerver építése költséges, azonban hatalmas előnye a választható, általában legalább 2, maximum 5 éves garancia, illetve a szerverhez csatolt egyéb szolgáltatások, amilyen a szerver telepítése, a működésellenőrzés vagy az online, illetve helyszíni támogatás hiba észlelése esetén. Ez egyben garancia az esetleges problémák leggyorsabb, szinte azonnali megoldására, a jelentkező hibák elhárítására.

Emellett a garancia keretében egyes vállalatok a helyszíni javítást, mások a karbantartást vállalják, illetve minden esetben egy szakértőnk által megtörténik a szerver megfelelő helyszíni kezelését átadó oktatás is. Mindez azért fontos, mert bizonyos helyzetekben egyszerűbb, ha a helyszínen egy hozzáértő elvégez egy egyszerű hibaelhárítási folyamatot, ráadásul gyorsabban megoldható, mint a márkaszerviz szakembereinek házhoz érkezése.

Ráadásul legyen szó online technikai támogatásról, hibaelhárítási útmutatásról vagy éppen távoli kapcsolattal megoldott segítségnyújtásról, nálunk bizonyosan szakértő kezekbe kerül a szerver és olyan szakemberek nyújtanak támogatást, akik kifejezetten ehhez a márkához értenek.

Egyvalamit azonban minden esetben szem előtt kell tartani: ha márkás szerver került telepítésre, akkor a garanciális időn belül minden esetben érdemes a márkaszerviz támogatását kérni és szakértőt hívni a helyszínre, hiszen ha utángyártott vagy más gyártótól származó alkatrészek kerülnek a márkás szerverbe, elveszhet a garancia, ezért a javítást, szervizelést bízza szakembereinkre.

Cimkék: brand, márkás, garancia, javítás, szakember Utolsó frissítés: 2014 Február 13

Hozzászólások

Írj hosszászólást

Írj választ

* Név:
* E-mail: (Nem publikus)
   Weboldal: (http://-vel)
* Hozzászólás:
Biztonsági kód:
Back to Top